pole

Polefitness, kan nog inte bli vackrare?
Det är så kul för om man slår upp på wikipedia vad poledance är så står det ju faktikst att det är en kombination utav dans och gymnastik och acrobatik. ;) det är också en typ utav konstform sk "Poleart" :) mycket vackert.
Det är alltså inte stämplat som stripp-dans längre och det är folk som har okunskap om vad det är brukar ofta säga : Aha, dansar du sån där stångdans? och höjer på ögonbrynen. Jag brukar le och säga japp :) polefitness heter det och det är grym träning! / Sofie
Bilder:weheartit

Kommentarer
Postat av: Angelica

Trodde den blonda tjejen var Vinni först:)

Men insåg att Vinni har såå himla mycket finare hår ;)

2012-06-05 @ 09:39:08
Postat av: Annika L

Fina bilder :)

Och ja, man har fått höra lite konstiga kommentarer ibland.. ;) De flesta tycker spontant att det är coolt eller säger att det verkar så kul men undrar om det inte är för svårt för just dom. (Självklart peppar jag dom och hoppas att fler ska börja! ^^) Men har också fått kommentarer som "Det där skulle jag ALDRIG låta min dotter hålla på med!" (antar att hon inte får vara med på skolgympan heller då?) och sen en kompis som efter ett tag frågade hur det gick med mina webcam-shows!? hahahaha

Känns som att fler och fler börjar förstå vad det är iallafall. :)

2012-06-09 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0