Polé familjen :)

Hej!

Ska börja med att säga tack och grymt jobbat alla som uppträde i onsdags, så himla kul att se och är så imponerad hur duktiga alla är :) Extra tack till min grupp, nivå 5 för alla skratt och all frustration vi haft under de 8 veckor vi tränade ihop!

Som alla andra skrivit om så har självklart även jag mål, massa trix jag såklart vill sätta men mitt största mål är att bli starkare, rörligare, smidigare och få en mera funktionell kropp.... och då vet ju ni lika bra som jag att POLÉ FITNESS är den absolut bästa träningen :)

Slänger in en bild så ni vet vem filuren bakom datorn är just nu, kanske inte den mest självklart och enkla bilden, men detta är hur ni ser mig i studion.... lite upp och ner ;)

Vill även säga att jag tycker det är helt otroligt vilken stämning det är i studion, tack Kerstin som sett till ha ödmjukheten från första början och smittat av på alla andra :). Tack alla underbara instruktörer som ALLTID motiverar, stöttar och inspirerar oss (kan nog tala för fler än mig här) Ingen prestige där någon är bättre än någon annan, alla hjälper till så att vi får den där härliga Polé familje känslan... så ett stort tack till er alla som tränar på Pole Fitness, ni får iaf mig att alltid ha ett leende på läpparna när jag är där ♥

Stor kram,
Marie

Kommentarer
Postat av: Annika L

Håller med! Det är SÅ kul att komma till studion varje gång. :) Både instruktörer och de andra som tränar är verkligen härliga människor som gör en glad! ^^

2012-05-25 @ 20:41:52
URL: http://blog.superamazing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0